morrn!

Sov så sjukt skönt i natt! Somnar alltid så skönt när ja har gått i mig ett par drinkar ;)

Fick höra en sak igår.. kan inte bestämma mig för om jag tycker den saken e jobbig eller inte.... Varför Ens göra så här mot dig själv Pernilla??? FAN FAN FAN!!!!!

meeen iaf så ska jag städa idag.. Japp de ska jag.. Sen ska jag gå upp till mamma å hjälpa henne klippa Frasse.. sen tar jag med mig mina fina barn hem, eller först ska vi gå till h-stan å köpa lördagsgodis.. 39 spänn kilot.. hajja billigt!

Sen ikväll blir de bara hemma mys med barnen.. tror att C å J ska åka hem idag.. J var ute med B igår.. haha jag hörde inte när han kom hem i natt... men kan tänka mig att han inte var nykter.. hahahaha!!!
Så på sätt å vis är jag glad att jag inte va ut igår.. känns skönt att vara relativt pigg idag faktiskt :-)

Fick boken "Aldrig Fucka upp" när ja fyllde år.. så de e skit nice, nu har jag nåt att läsa igen :P
Hade ju tänk´t att jag skulle knäppa kort på alla mina presenter å lägga in här.. MEEEN eftersom min mobil e på lagning och digitalkameran har jag gett till mamma.. så kan de bli lite svårt.. Jag får helt enkelt vänta på att mobiljäveln e klar.. suck!

Nu ska jag röka en cig, sen ska jag börja röjja lite.,, de behövs kan jag säga.. hehe!

ha en bra dag! ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0