Morrn!!

Då var de Lördag igen-Till kevins stora lycka! LÖRDAGSGODIS! haha de glömmer han aldrig.. han har stenkoll på när de e lördag.. Så jag ska väl ta å vakna till lite här, å sen går vi å handlar godis!

Natten har vari helt ok! Om man bortser från att den va mörk, kall och ensam.. Men nu e de en ny dag.. en ny grå och jävligt trist dag.. Har inte större förväntningar om jag ska vara ärlig.

Celine ska med mamma å co ner på stan idag..Kul för henne! Skönt för mig ;)

Idag kommer de en tjej å hämtar alla våra häst prylar... oj vad de kommer svida i hjärtat.. även fast vi byter de mot pengar.. Sakerna är värda så mycket mer än pengar.. De e så sjukt mycke minnen.. oj vad jag saknar en häst i mitt liv.. Men de skulle aldrig funka nu.. jag får skjuta upp de ett par år.. Men de e sånt man får göra ibland när man är vuxen.. sätta andras behov före ens egna.. Och även fast jag hatar de, så gör jag de.. för jag kan inte hinna med en häst å 2 ungar.. och jag har absolut inte råd med en häst.. Just nu går all tid och energi till ungarna.. ja okey, inte ALLT.. men en del.. haha!

Nu ska jag ta å krypa ner under täcket igen..

Hörs å Störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0