Min Mamma!

Läste precis mammas blogg... Och när jag gjorde de så kom jag å tänka på hur bra de är att vara hemma hos mamma.. När Celine var nyfödd så bodde jag ju där i ett par månader.. Sååå underbart! Älskar att vara hemma hos mamma... de finns lixom som ett lugn över hela lägenheten.. de e lixom mamma...haha!

Så de e nästan så man börjar fundera på att flytta hem igen.. känner mig så otrygg här :(

Men de e nog bara glömma, tror inte att mamma vill ha hem mig å marodörerna igen haha! Men man kan ju alltid drömma ;)

Nu ska jag fortsätta titta på cops...
Tjilevippen!

Kommentarer
Postat av: Linda

MAmma är alltid bäst =) Tur att vi är mammor.. hehe! kram

2008-09-17 @ 17:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0