Lögnare???

Jag uppskattar ärlighet. Heller BRUTAL ÄRLIGHET.. än en lögn.. Och speciellt från någon som varit min familj i 6 år...

Ärligt talat.. Du är ganska busted nu.. Jag ska få tillbaka de som är mitt.. på ett eller annat vis...
Så som man behandlar andra blir man behandlad själv.. Tråkigt bara att folk inte tror en.. Är jag en lögnare då? Spelar det ingen roll vad man gör för människor, hur mycket man än ställer upp, hur bra man än beter sig.. Ska man bara få skit tillbaka? Har vissa människor bara en fasad av vänlighet som dom visar upp? Är allt bara en stor lögn? Vem är utnjyttjad, och vem utnjyttjar?

Ska man inte kuna lita på folk? Bör man lite på folk?

Litar folk på mig? Brukar jag ljuga? Har jag nån anledning till de?  nej.. jag är den mest ärliga människa jag vet.. Och de är som en fet smäll rätt i magen när jag inte blir betrodd... Vad har jag gjort för att förtjäna de? Har jag gjort nåt fel? sagt nåt fel?

Är jag de största misstaget? Brukar jag såra?

Ska man inte kunna lite på folk??
Ska jag lägga ner hela grejjen kanske?? Nej.. de tänker jag fan inte göra.. och de är ENDAST för att jag är en ärlig  människa som bryr sig.. Jag är ledsen.. Men vissa saker kommer jag aldrig någonsin kunna acceptera..

Har mycket frågor idag.. Känner mig otrodd.. Trist.. Kanske att folk får upp ögonen för verkligheten nån gång.. Har ingen aning om jag tänker vänta kvar.. De känns som ett lätt alternativ att bara vända ryggen till.. Men som sagt.. jag brukar inte välja den lätta vägen.. som många andra...

nån gång kanske man ska lyssna på vad majoriteten säger...


hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0