Jaha...(oj vilken rolig rubrik...)

Vet inte vad jag ska skriva.. känner mig faktiskt lite tom, konstigt nog.. Har ju haft ett par helt underbara dagar med mina närmaste... och nu så poff, försvann alla.. C & J åkte hem för ett par timmar sen, och P fladdrade precis iväg han me... Så de vart hur jävla tomt som helst.. De e bara jag å Kevin hemma för Celine är hos mormor.. så de gör ju att de är ännu tommare... Kevin är ju inge vidare sällskap.. han e bara på sitt rum å grejjar..
Och nu var de typ hur länge sen som helst som jag va ensamen hel kväll/natt/morgon/dag... Jag trodde att de skulle vara skönt, men icke.. Känner hur ångesten sakta börjar krypa fram.. De är hemskt att vara själv med sina tankar tycker jag, men antar att de är nåt som man måste kunna/lära sig... Visserligen har jag alltid hatat att vara själv, å kommer säkert göra de oxå..

Nej, fan nu ska jag sluta beklaga mig över de.. jag vet att jag e fruktansvärt bortskämd när de gäller sånna saker...

Tidigare ikväll så va jag skit trött.. är inte lika trött nu.. De känns ju inte speciellt motiverande att gå å lägga sig i en tom kall säng.. pii..

men,men sånt e livet!

Har hjärnslapp så vet inte alls vad jag ska skriva, har egentligen hur mycket som helst att skriva.. men orkar inte ikväll.. ska nog ta å krypa ner i min stora kalla säng alldels ensam å tycka lite synd om mig själv..

nattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0