Ikväll hände de..

.. Fan asså, jag har verkligen försökt att få de bra mellan oss.. Men jag kan inte göra allt själv..
Men nu skiter jag i allt.. de du skrev till mig ikväll är helt oförlåtligt.. Jag kommer aldrig någonsin kunna förlåta dig för de här!!!! Fan vilket jävla as du är! Du är inte ens värd att ha oss i ditt liv! Vi är alldeles för bra för dig!

Och kom ihåg... Utan oss, är du INGENTING!!!!! INTE ETT JÄVLA SKIT!!!


Tänker inte låta de här knäcka mig.. jag är starkare nu.. du kan inte såra mig mer.. kanske ska tacka dig för att du visat vem du egentligen är, och vad du egentligen tycker... HAHA DIN PATETISKA SKIT!

De här är de sista jag kommer ägna åt dig i min blogg.. De är här det tar slut. Nu avslutar vi kapitlet, för gott!

Känns jävligt skönt! Vi kommer klara de här.. de är jag alldeles säker på. Vi har varann och tillsammans klarar vi allt!!



Tace Care!

Kommentarer
Postat av: Shadowcrest

De e klart ni klara de här gumman, ni är en stark familj.. Ni e mycke starkare utan honom..

Ja fattar inte hur man kan va ett sånt svin å säga en sån sak om sina egna barn.. Fan vilket as, ser ja honom nångång ska ja spotta på honom..!!



Finns alltid här för er gumman!!



Älskar er massor! puss puss

2008-09-10 @ 21:10:40
URL: http://shadowcrest-shadow.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du e fast!

2008-09-14 @ 00:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0