God Morgon!!...??

Eller vadå? va fan gör jag uppe i denna okrisliga jävla tid.. de e fan nästan natt ju... haha! de e fortfarande mörkt ute!

Har en jävligt bra förklaring.. inte för att behöver förklara mig.. men jag gör de ändå..
anledning 1: Ungicks med mina närmaste och käraste igår/inatt. Hade de hur bra som helst... helt okomplicerat med mjukisar å tofflor typ.. precis som de ska va... helt kravlöst.. Me Like :)
Så de betyder att jag har min lilla lägenhet, full av folk.. ja, relativt full av folk iallafall.. alla sover skönt med täcke, kudde och alla dess tänkbara tillbehör.. Alla sover skönt nu.. Utom Pernilla.. Japp.. För Pernilla är lite små störd och måste vara så viktig och kliva upp i fucking ottan... :P haha! Tillochmed ungarna sover... och de kan ju tyckas vara rätt illa om jag är uppe före satungarna.. brukar ju normalt vakna till deras underbara gap,skrik å tjat på morron.. oftast för tidigt.. (alltid för tidigt heter de kanske ja..)
Men då är de så här... att jag vaknade till för cirkularus 30 minuter sen och kände att de va läge att kissa lite :)

Ett snabbt toa besök... sen sängen igen eller?? den varma oerhört sköna sängen, som för tillfället lockade enormt mycket... Men nähä du! Jag är inte den som är den.. Nu när jag ändå var vaken, de var morgon, visserligen jävligt tidigt.. men ändå.. Nä, för Pernilla tog tillfället i ack att få spendera en guld stund för sig själv.. så sjuuukt bra val jag gjorde.. visst tog de emot lite.. men NU, när jag står här, med mitt goda varma kaffe, ett par värmeljus tända, resten av befolkningen i lägenheten sover... Så är de så jävla skönt!
De bästa jag vet i hela världen, är att smyga upp före alla andra, och bara vara SJÄLV!!! fast egentligen är jag är inte ens i närheten av att vara själv.. jag är omgiven av folk som jag älskar.. men dom SOOOVER! så jag är ensam, fast jag är inte ensam... De är en känsla jag älskar! Så just nu, mår jag fruktansvärt bra, utan att överdriva.. skulle jag ramla ihop och dö nu i denna sekund.. så dör jag fanimej lycklig!

Så lätt är jag att tillfredsställa.. haha! Så när mina fina ungar vaknar om en timma eller 2.. då kommer dom ha en pigg och glad mamma som e på bra humör... och de sker i vanliga fall ALDRIG före klockan 9 i våran lilla familj..
så gott folk! De här kommer bli en bra dag!

Nu har jag glömt den andra orsaken... men de va säkert nåt bra, och inte alls lika skadad som den andra.. :P

Min fina lilla pappa ringde i natt oxå...  han har ju bytt schema på jobbet...idag slutade han klockan 01.00 typ... han ringde mig klockan 02.00... haha har nog aldrig fått ett samtal av min far vid denna tid.. iaf inte när han varit nykter.. haha!!
Han hade ett ärende å fixa idag på förmiddan inne i stan, så han skulle komma förbi på en kopp kaffe sen! Om han hann, så skulle han komma förbi innan 9 så han fick träffa ungarna oxå!

O hej du vilket långt jävla inlägg... haha se va produktiv man blir när man får en stund för sig själv! =)

Tänkte att jag skulle läsa igenom skiten och fixa lite stavfel, för antar att de finns ett par grova sådana.. men ja orkar fan inte... så skitsamma! jag e fan glad ändå.. och lite små skadad! Men jag gillar´t!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0