God Morgon!

Då var de äntligen söndag! Varför jag tycker de är äntlgen vet jag faktiskt inte.. i normala fall brukar man ju sitta med fetingångesten för att att de e söndag.. Men ja tycker fan att de e skönt!!

Den här veckan har jag verkligen skitit i vad jag har ätit.. Har ätit sååå mkt onyttigt.. haha värsta frossarveckan..
Vi vart så sugna på donken sent igår kväll, så PT cykla dit å köpte mat :) sjukt gott! Visserligen var jag rätt duktig då.. åt en mc feast och en side salad till :) Om man bortser från pajen och banan milkshaken då... haha!!
Och så kommer pappa in å fikar idag.. å han kommer säkert ha med sig nåt onyttigt.. Så from i morgon sa jag försöka vara lite nyttig..

Tänkte att jag skulle försöka släpa mig upp till Gränby Centrum idag... Måste lämna in min mobil.. knappjävlana e helt sega så de tar typ 1 timma att skriva ett sms... :/

Nu står min dotter å tar av sig blöjan, hon vill gå på toan... hon har blivit så duktig på att gå på toa! Så snart slipper jag köpa blöjor :)

Nä nu ska jag ta å röka en cigg! Vi hööörs!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0