En uuunderbar helg :)

Jaha då var de måndag igen då. Har inte bloggat nåt i helgen, för jag å Kev Har varit på Kräftskiva/födelsedagskalas i almunge, hos Evert! Så underbar människa, min pappa #2.

Vi åkte ut dit redan i fredags för jag skulle hjälpa camilla med allt! Vi gjorde smörgåstårta å grejjer!
De var verkligen en sjukt lyckad kväll (förutom när de spårade lite på slutet, men de löste sig iaf)
De vart skapligt med folk, alla var glad å nöjda! Kevin somnade väl vid 22-23 tiden, strax efter att vi ätit kräftor. Han är en grym kräftätare den där ungen haha!

Jag hade en perfekt fylla, precis lagom! Meeen, sen var de nån (kan hon ha hetat camilla kanske?? haha) Som tyckte att vi (jag) skulle dricka nubbe till kräftorna.. å de e ju rätt logiskt, för de gör man ju lixom... bara de att Pernilla blir alltid snäppet för full när hon dricker sprit.. speciellt ren sådan, i form av tex hallandsfläder... hahaha!
Sagt å gjort.. nubbarna svaldes ner.. lite godare för varje nubbe haha! Vi hade så sjukt jävla kul! Och jag antar att jag å Camilla var dom som hade roligast.. vi får ju lixom en förmåga att driva lite med folk när vi är fulla.. hahaha!! (nån som har en pappa som e veterinär?? hahahahah)

Jag har faktiskt lite mini små minnesluckor... hehe!

Efter nubbarna så vart jag FULL.. hehe å Camilla med.. för efter ett tag (OBSERVERA ATT KEVIN SOV VID DENNA TID)
Stod vi å hällde öl i urringningarna på varann... ööööl kriiiig! vi vart rätt blöta.. hehe! sen vart de en liten tur med ett visst färdmedel oxå.. men vettefan om ja ska skriva om de.. även fast de var en av de roligaste sakerna på hela kvällen... garvar fan läppen av mig bara ja tänker på de! Men man kanske ska tacka nån högra makt eller så att man lever idag... hehehehe!! vi i ju så grymma när vi festar tillsammans jag å mitt hjärta Camilla!

Hinner inte skriva så mkt mer nu för ja måst fixa ungarna!

Höööörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0