De här va sista gången!!

Ja, de här va sista gången jag tänker vara ensam över natten... tänker ALDRIG MER spendera en natt själv i denna lägenhet.

Om de e inte sover någon här med mig så går jag fan upp till mamma och sover.

För de e inte första gången som de här händer... Nån jävla idiot bankar å plingar på dörren, klättar upp på balkongen å bankar på dörren så de känns som att glaset ska gå i miljoner bitar...

Å sen bankade idioten på Kevins fönster med... och alla som känner mig vet att kevin sover där... Så han vart ju livrädd och kommer upp till mig!! Så får se hur lätt de blir att få han å sova i sin säng i natt.. =(

Gå och öppna dörren hade varit helt otänkbart.. För de vågar jag halt enkelt inte.. Va fan de hade ju kunna varit värsta psykopaten eller va fan som helst..

hur som helst så gav människan upp till slut.. Och de va tur för den, för jag var ungefär 1 minut från att ringa farbror blå.. å de ville jag ju helst undevika eftersom de oftaste förvärrar hela saken..

Men,men nu är de söndag morgon.. Tack o lov... Solen skiner.. men har svårt att glädjas åt då..

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0