Då var de lördag igen då..

Fan va veckorna går snabbt asså..
Hade världens tråkigaste fredagkväll igår... Visserligen kom de förbi en kompis å snacka lite skit å kollade på old school med mig, men ändå.. de va ju så tomt å tyst å ensamt.. ME HATE!
Men idag är de iaf lördag.. vettefan vad man ska hitta på idag.. är egentligen födelesdagskalas ikväll.. men ja vettefan om jag är upplag för de, vill bli bra i min förklylning först...

Har kommit efter som fan med skolan.. men asså de e omöjligt att plugga med ungarna hemma.. de går inte.. men om de inte blir att vi går till TB ikväll så får nog mamma ta ungarna iaf så kan ja hinna ifatt med pluggandet lite.

Fan va gott de e med popcorn som har stått över natten.. dom blir så sega å goda!
nu ska jag röka en cig å sen lägga mig i sängen igen och vila lite..

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0