då va denna dagen typ slut..

Har haft en helt ok dag! Om man bortser från vissa dispyter med en viss människa.. Trist! Men inget allvarligt.. Ibland ledsnar man bara helt enkelt..

Min sötafinadummabästasnällabitchiga bästaste vän och skolkamrat kom idag oxå.. så vi har pluggat..

Skulle ju vara nyttig idag oxå.. gick väl sådär.. har varit nyttig hela dagen, visserligen åt vi hemgjorda raggmunkar å stekt bacon till middag men.. sjukt gott!

men nu till kvällskaffet kunde ja inte hålla mig längre så gick till kiosken å köpte dammsugare.. me lööv!!
Så i morgon får de fan inte bli nåt onyttigt...

Har dumpat lillskruttan hos mormor i natt.. lite små skönt faktiskt.. (lite underdrivet kanske ;)
Jag älskar mina barn mer än nåt annat..dom e verkligen mitt allt..  men de e fan sjukt skönt att slippa dom ibland..


Im sorry, this illusion
has caused you a lot of pain
and I have no solution
I'll try to never be back again
Im sorry


it's disgusting what dreams can do



Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0