Lördags mys?

Shit asså... gick ut med ungarna bid halv 9 i morse.. gick runt på vaksalatorg och kika lite. Kevin hittade en bil och ett ps2 spel... Sen vart de frulle på Kajsas.. Jag åt en macka med brie å salami.. sjukt gott!

Sen hem.. Tänkte lägga celine, men hon vägrade sova.. jag som trodde jag skulle få lite lugn.. men de va ju bara glömma.. Vila får jag göra när jag ligger i graven antar jag!

Ska bara vara hemma å slappa resten av denna skit lördag.. ungarna e trötta å griniga.. så de blir tidig säng gång för som ikväll.. Skönt För mamma, för hon vill oxå lägga sig tidigt :)

Har inget mer arr skriva egentligen.. Ska städa Lillemans rum.. de ser ut som ett riktigt bombnedslag där inne..
Hörs å störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0