Vilken underbar morgon!

Jag har sagt de förut, men säger de igen... TRIST MED FOLK SOM INTE KAN STÅ FÖR VAD DOM TYCKER!!!

Ärligt talat... Tror du/ni att mina barn mår dåligt för att deras mamma har shoppat??
Mår du/ni så jäva dåligt själv att ni måste försöka trycka ner en annan människa för att må bättre själva??
Asså snälla rara de funkar inte på mig.. De e Väldigt uppenbart att du/ni INTE känner mig... Så de blir bara löjligt med dom "påhittade" kommentarerna.. HAHA!!! Stackars stackars människor! De e jävligt skönt att jag kan gå med huvudet högt iaf! Och jag är jävligt glad att jag har folk i min närhet som bryr sig om mig.. För de verkar du/ni ha brist på!

Och jag vill inte att mina barn ska dras in i nåt.. MINA BARN HAR DE SÅÅÅÅÅ MYCKET BÄTTRE ÄN MÅNGA ANDRA!
Jag är en bättre mamma än både dig, dig och dig!!

jaja... Vill ni fortsätta försöka mutskasta mig, så go for it! :) Lycka till för fan!

Utöver att världen är full av idioter, så ska jag köra en liten städ dag idag.. Iaf i lillemans rum... Köpte nya sängkläder åt honom igår oxå, så ska bädda med de.. han kommer bli överlycklig när han kommer hem... för vem vill inte sova i en säng full med döskallar :)

Sen måste de inhandlas diverse prylar oxå.. booooring...
aja, nu e de dax att fylla på koppen!
Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör samma sak som du skriver i ditt bloginlägg. Du trycker ner div personer. Så klaga inte!

2008-11-12 @ 11:14:36
Postat av: Pernilla

BULLSHIT att jag gör.. Jag har inte kommenterat i nåns blogg.. de jag skriver i MIN blogg, är en heeelt annan sak. Väljer man att ta åt sig, så får de stå för en själv! Så var de bra med den saken!

2008-11-12 @ 11:17:20
Postat av: Anonym

du trycker ner folk genom dina blogginlägg. Vem försöker du lura?

2008-11-12 @ 11:46:22
Postat av: Pernilla

Men snälla rara, jag nämner inga namn.. tar man åt sig så får man väl för fan skylla sig själv.. du, vem fan du nu kan vara har ingen jävla aning vem jag riktar mina blogginlägg till!

Stå för vem du är istället! Börjar ledsna på alla jävla fegisar som inte kan stå för vad dom tycker!!!

2008-11-12 @ 12:01:29
Postat av: Anonym

Pernilla, när ska du bli vuxen och se saker och ting för vad de är...

Du plussar åpå dig själv enbart för att du inte klarar verkligheten. Öppna ögonen och gör nåt. NU snart kan det vara försent..

//En som bara vill dig väl

2008-11-12 @ 12:22:25
Postat av: Anonym

Du är inte en bättre mamma än många andra som du tror..vet många exempel på mammor som tar betydligt mycket bättre hand om sina barn.

2008-11-12 @ 12:26:20
Postat av: Pernilla

Du vet inte ett skit om mig eller mina barn.. Din tragiska stackars människa!

2008-11-12 @ 13:27:39
URL: http://fuckface84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, snälla Pernilla, du projecerar så mycket på andra att du helt och hållet glömmer bort dig själv och dina barn. Varför blir du ens irriterad och hugger tillbaka OM det nu inte stämmer?

Så länge du är avstängd och vägrar erkänna för dig själv att du kanske inte har gjort dom bästa valen för dig och dina barn så att dom inte har fått dom bästa förutsättningarna så kommer det sluta i en KATASTROF.

Kolla på din livsituation och säg ÄRLIGT till dig själv att den är bra för DINA BARN.

Och jag VET en hel del om dig och dina barn, även din så "kallade" inneboende lol.

Patetiskt säger jag bara, och fan vad jag tycker synd om dina barn.

2008-11-12 @ 13:44:29
Postat av: paula

men va e d för jävla fjortis nivå ni håller här

om ni irriterar er på denna blogg varför i hela friden gå in å läsa

jävla intrigkärringar!

Lägg ner

Jag känner inte dig pernilla personligen,men vi har ju haft kontakt på annat sätt,och jag anser att du är en stark kvinna,en vuxen människa,som gör misstag precis som alla andra,ingen e felfri.Ta inte åt dig

man ska inte göda dålig energi då växer den

Om ngn nu kommenterat dina inköp,so what??är det deras bekymmer vad du lägger dina pengar??

denna svenska svartsjuka e så äcklig...fy fan

2008-11-12 @ 14:29:21
Postat av: Anonym

Men då tycker jag att du Paula, ska tagga ner, och det är ingen fjortis nivå, utan somliga behöver en spark i arslet så dom kommer igång och Pernilla är precis en sådan, jag känner henne sedan 15 år tillbaka. Och det jag skriver här, säger jag också till henne.

Pernilla och hennes barn är i AKUT behov av hjälp, och ingen person som hjälper till att linda in henne ännu värre i skiten.

Och jag instämmer, att Pernilla är en människa som gör misstag som alla andra, men ingen vuxen människa, då skulle hennes/ditt liv inte se ut som det gör, och misstag gör vi alla, men mitt påstående är då att vi ska lära oss av dom. "Gör om gör rätt" och tyvär gör inte alla det.

Jag vill att det ska gå bra för Pernillas barn i framtiden och gör hon/du inget åt det OMGÅENDE så blir det tyvär barnen som får bryta mönstret och om du Paula tycker att det är ok att lägga över det ansvaret på sina barn och välja att själv som förälder blunda för det, hoppas jag av hela mitt hjärta att du inte har några barn.

Låt mig skriva det jag käner och jag behöver inga kommentarer för att få bekräftelse.

Vill bara barnen väl.

2008-11-12 @ 14:42:09
Postat av: Anonym

Nej just som du skriver Paula så känner du inte Pernilla.Det är inte så svårt att förstå med tanke på det du skriver. Vi som har våra åsikter vil Pernilla och hennes barn väl och inget annat!

Men Pernilla vill hellre sticka huvudet i sanden..

2008-11-12 @ 14:58:19
Postat av: paula

men ni som har åsikter varför i hela friden skriva de här??

nej jag känner inte men det jag känner är att hon skulle nog aldrig göra sina barn illa.

Alla hamnar i en svacka ibland,och att ta sig upp kan vara jävligt svårt,men att bli kritiserad är tyvärr inte lösningen

nej jag hade inte tänkt å linda in ngt i ngt...

men att skriva anonyma kommentarer är för mig fjortisnivå.

Låt henne sticka huvudet under sanden,tyvärr så kan man inte dra upp huvudet åt ngn,för den åker lika fort ner där.Livets sanning,man kan inte omvända en människa

man kan sträcka ut händer,men det gör man inte genom att sträcka ut den och sedan kritisera.

man sträcker inte ut handen anonymt heller med en kritik som sårar mer än den hjälper...



vet att pernilla blivit kritiserad över att ge barnen en kontaktfamilj tom..det är inte heller ngn hjälp..e ni med vad jag menar??

vet hur det är att vara i en grop å inte kunna ta sig upp...

2008-11-12 @ 16:43:30
Postat av: Smile

I love You for who you are P!

2008-11-12 @ 16:50:22
Postat av: Pernilla

Sticka huvudet i sanden? Knappast! Och mina barn MÅR INTE DÅLIGT! De ända som dom skulle kunna må dåligt över i sånna fall är att dom har en far som inte bryr sig.. å de e inte mycket jag kan göra åt de tyvärr. Både jag ocg barnen mår bättre nu än vad vi gjort på länge!



Fattar inte varför jag försöker försvara mig.. för du verkar vara en riktig jävla idiot!

2008-11-12 @ 17:45:02
URL: http://fuckface84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du din anonyma fega komentator.. vill bara säga att jag känner pernilla och hennes barn väldigt väl o det finns ingenting som pernilla gör som får dom att må dåligt, o om du nu vill pernilla väl så ta fy fan o sluta skriv då för de enda du får en att göra är att må dåligt. Om hon nu vill sticka huvet i sanden, låt na göra de då tror fan inte hon drar upp de igen pga de du skriver. jag vet många mammor som tar betydligt mycke bättre hand om sina barn? va fan e de att skriva, få jag fråga vad du fick ut av att skriva nåt så idiotiskt? o hur skulle de få pernilla att ta bättre hand om sina barn som du säger att hon inte gör? jag vet att pernilla är bra med sina barn, men de e ju inte så jävla lätt alla ggr att va ensamstående me 2 barn och jag vet att om pernilla hade dom tillgångarna så skulle ge sina barn guld och gröna skogar, hon skulle ge dom ALLT för de som står henne närmast hjärtat e hennes barn. om du vill ge henne en spark i arsle så stå för de fy fan och säg vem du e, annars kan du ju behålla dina lama kommentarer..



Pernilla, stå på dig och ta ingen skit.. // Malin..

2008-11-12 @ 18:51:57
Postat av: Anonym

Oj vilken soppa.Kanske är dax att sluta blogga Pernilla.Eller föresten.Fortsätt.Verkar ju himla intressant.

2008-11-12 @ 20:13:10
Postat av: Shadowcrest

Ni skriver att Pernilla e omogen.. hmm.. va fan e de ni håller på me då?? moget?? knappast.. alla vet att de ni säger inte stämmer å ni känner absolut inte pernilla, de märks.. sluta me den här jävla småbarns leken nu.. de e tragiskt..



Älskar dej pernilla å du VET att du e en fantastisk mamma!! puss puss på dej hjärtat

2008-11-13 @ 09:15:05
URL: http://shadowcrest-shadow.blogspot.com
Postat av: paula

va skönt att se att pernilla har riktiga vänner!

=)



kram på dig bruden!!

2008-11-13 @ 11:24:21
Postat av: Anonym

Suck...ena stunden hatar man varandra sen är man de bästa och RIKTIGA (not)vänner...en gäng riktiga hycklare är vad ni är!

2008-11-13 @ 12:38:13
Postat av: Anonym

HAha, ja villken tur att du har riktiga vänner Pernilla som verkligen känner dig "lol" det enda dom bidrar med är ju att du fortsätter leva i din fantasivärld ännu längre som du gjort nu under ca 6 års tid. Eller du kanske ska skaffa ännu ett kärleksbarn???

Och vänta nu lte, tänker du Pernilla "eller ni som försvarar henne i situationen och tycker att det är fullt normalt" att det är helt ok att du bor i en tvåa med 2st barn samt en inneboende som inte ens kan ta ansvar för sig själv? Du är ju nu mamma åt 3st, känns bra att ta hand om alla andra och glömma bort sig själv?

Hur tror du att dina barn upplever situationen med en inneboende och en Pappa som kommer och går när han känner för det samt vill "ligga" lite?

Det enda du är just nu är en STOR egoist, för du tänker bara på dig själv och skiter i hur dina barn mår, du kanske bryr dig i dom praktiska sakerna kring dom men knappast känslomässigt, det som kommer att prägla dom för resten av sina liv.

Och det som gör allt så sorgligt är att du vägrar se det, du tar dom små halmstråna som dina så kallade vänner ger, "du är en bra mamma, kämpa på osv"

Dom är själva så inne i sitt eget så dom säger ju bara det som dom tror att du ska må bra av.

En riktig vän är den som kritiserar "inte den som stryker en medhårs"

Jag kan hålla på i en evighet, men jag hoppas du/ni förstår poängen.

2008-11-13 @ 12:50:26
Postat av: Anonym

Tror du som skrivit sist nu är DEN RIKTIGA vännen till Pernilla. Och DEN vän hon borde hålla HÅRT i!

2008-11-13 @ 14:58:04
Postat av: Shadowcrest

jasså den riktiga vännen e den som inte ens kan stå för de den säger.. den "riktiga" vännen skriver å trackaserar pernilla i bloggen, men vågar inte säga dessa saker när den står framför pernilla.. jo men de e vänskap de.. helt jävla otroligt.. om du nu e en så bra vän till pernilla så har du ju precis visat att du en falsk, feg liten jävla fitta..

Ja tycker inte att pernilla e ett dugg egoistisk, hade du känt henne så hade du vetat vad hon gör för sina barn.. Hon gör allt för dom.. Pernilla ger barnen så mycket kärlek en människa bara kan ge en annan, å de e de viktigaste.. Men de borde ju du veta som har känt henne sååå länge.. Ja hade vart glad om ja hade haft pernilla som mamma!!



Ska ja va ärlig så tror ja att denna "riktiga" vän e fruktansvärt avundsjuk på pernilla.. de verkar inte bättre..

2008-11-13 @ 15:30:48
URL: http://shadowcrest-shadow.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men du Shadowcrest som inte kan kan hålla dig från att bråka och skälla på dina "vänner" mest hela tiden är ju förstås den BÄSTA vännen i världen för Pernilla. Har du bara henne kvar nu eller?

Men du är väl lika blind som ordblind och inte kan stava rätt varken här eller där!!

Och du är väl inte den bästa att referera vad som är bra eller inte...

2008-11-13 @ 15:45:54
Postat av: Shadowcrest

Haha de e ganska kul.. för du tror att du vet så jävla mycke om mej.. men egentligen så vet du inte ett jävla skit om varken mej eller pernilla..

Men ja hoppas att du vet att även om du e anonym här så kan man anmäla dej.. för du vet väl att alla datorer har ett IPnummer, å de e inte svårt att spåra.. detta e trackaserier, men de borde ju ni veta som tror att ni vet så jävla mycket.. å de e klart att ja lägger mej i, pernilla e min vän å vänner ställer upp för varandra..

2008-11-13 @ 15:51:57
URL: http://shadowcrest-shadow.blogspot.com
Postat av: Anonym

Näää oj vad är IPnummer...och trackaserier?

2008-11-13 @ 16:10:37
Postat av: Pernilla

Fan va jag måste vara intressant.. HAHA! De e så jävla patetiskt att man inte ens kunna stå för vad man tycker..

2008-11-13 @ 16:46:58
URL: http://fuckface84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan bli en lång process me att försöka spåra upp ett ipnr sen anmäla. skit i de bara,lägg inte ner kraft & energi på de.du är den bästa mamman du kan vara.Kan väl inte göra de bättre än va man försöker. spärra komentarer på inställningar. så kan du granska sedan godkänna. Men i detta fall så är de bara igorera alla spydiga påhopp.

2008-11-13 @ 17:45:09
Postat av: Anonym

Jag säger bara HAHAHA LoL, jag har skrivit några inlägg, och det som är så jävla kul är att ni som ska "spela" Pernillas vänner, Camilla "Shadowcrest" Paula, Malin och även en del anonyma. Lägger ner så otroligt mycket tid och energi på att försöka höja Pernilla på hennes blogg och hålla med henne?

Snälla människor, gör något med handling istället för med ord. Ord betyder ingenting. Och om ni nu är SÅ bra vänner, varför försvarar ni det hela då?

Ni verkar ju ha så mycket problem själva att ni mår bra av att kunna släppa er och fokusera på någon annan?! Var nöjda med vad ni själva vet och låt andra ha en åsikt även om den är rätt eller fel, för det är precis som eran åsikt ska vara rätt eller? Och anmäla "haha" ja anmäla någon i ett land där var och en har sin åsiktsrätt? Och anmäla för vad? För att folk säger vad dom tycker och hur dom upplever saker?

Tyvär håller det inte eftersom jag till skillnad mot en hel del andra dom så kallade "riktiga vännerna" kan stå för det och jag har även sagt det till dig Pernilla.

Detta var bara ett bevis på villka vänner du har och förhoppningsvis kan du finna lite motivation att ta dig upp.

Du får ta det som du vill och tycka att jag är en skit men om du tagit åt dig bevisar det ju bara att det ligger en del i vad jag säger, men jag är bara ärlig om vad jag tycker.

Ja pernilla jag ljög för dig igår, men jag trodde att det var det rätta sättet att bli en "riktig" vän med dig.

NU ska jag sluta "tracka" eller som jag väljer att säga "vara ärlig" mot dig. Önskar dig och framförallt dina barn all lycka i framtiden.

Din kanske enda "ärliga" vän.

///Mathias///

2008-11-13 @ 19:30:04
Postat av: Anonym

Jag säger bara HAHAHA LoL, jag har skrivit några inlägg, och det som är så jävla kul är att ni som ska "spela" Pernillas vänner, Camilla "Shadowcrest" Paula, Malin och även en del anonyma. Lägger ner så otroligt mycket tid och energi på att försöka höja Pernilla på hennes blogg och hålla med henne?

Snälla människor, gör något med handling istället för med ord. Ord betyder ingenting. Och om ni nu är SÅ bra vänner, varför försvarar ni det hela då?

Ni verkar ju ha så mycket problem själva att ni mår bra av att kunna släppa er och fokusera på någon annan?! Var nöjda med vad ni själva vet och låt andra ha en åsikt även om den är rätt eller fel, för det är precis som eran åsikt ska vara rätt eller? Och anmäla "haha" ja anmäla någon i ett land där var och en har sin åsiktsrätt? Och anmäla för vad? För att folk säger vad dom tycker och hur dom upplever saker?

Tyvär håller det inte eftersom jag till skillnad mot en hel del andra dom så kallade "riktiga vännerna" kan stå för det och jag har även sagt det till dig Pernilla.

Detta var bara ett bevis på villka vänner du har och förhoppningsvis kan du finna lite motivation att ta dig upp.

Du får ta det som du vill och tycka att jag är en skit men om du tagit åt dig bevisar det ju bara att det ligger en del i vad jag säger, men jag är bara ärlig om vad jag tycker.

Ja pernilla jag ljög för dig igår, men jag trodde att det var det rätta sättet att bli en "riktig" vän med dig.

NU ska jag sluta "tracka" eller som jag väljer att säga "vara ärlig" mot dig. Önskar dig och framförallt dina barn all lycka i framtiden.

Din kanske enda "ärliga" vän.

///Mathias///

2008-11-13 @ 19:32:01
Postat av: Pernilla

Mathias jag har aldrig tagit åt mig.. Tråkigt att du ska visa att du är min "vän" på detta sett.

Är riktigt less på detta nu. Hoppas du kände att du fick ut något av de. Synd att du har blivit så jävla präktig!

2008-11-13 @ 19:48:47
URL: http://fuckface84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0