Utkast: Fy fan ...

Fy fan säger jag bara.. för de första så vägrade celine somna igår typ.. sen vaknade hon kl 3 i natt... och VÄGRADE somna om.. hon kunde inte ligga still i sängen heller, utan skulle röjja runt som värsta galningen... Hon somnade iallafall tillslut.. kl 5...
Kan lova att jag fick bita mig i läppen många gånger i natt..
MEN, nu är de en ny dag, dax för nya tag! =)
Ska snart gå å lämna barnen, sen hem och plocka undan kaoset som dom har lyckats dragit fram här på morgonen.. Jag fattar fan inte hur dom lyckas..


HAHAHA Tillåt mig att skratta... kul att få kommentarer.. Men varför inte våga stå för dom? Haha jävla fegisar!


De är bara du och jag som vet sanningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0