Underbara kväll!

Har verkligen haft en underbar dag idag.. Legat i sängen och slappat på förmiddan, sen stack jag å P till willy´s och handla lite, vi kika in en sväng på Arken oxå.. Sen hem, slappa i sängen en stund till, sen hämpa ungar, Jack har varit här ikväll oxå!  Dom har varit rätt lugna, så de va hur skönt som helst!
Celine somnade direkt när hon kom hem,, men hon vaknade för en stund sen, så ja passa på att få i henne lite mat å dryck.. gick väl sådär.. hon är inte ett dugg intresserad, även fast hon borde vara vrål hungri för hon hade inte ätit nåt hos Reidun..

Men nu är de iaf Kväll, kevin ligger i sängen, celine knallar runt lite, men ska lägga henne strax.
Sen ska jag lägga mig själv.. Med min alldeles egna sängvärmare ;) Kommer bli underbart! Precis som hela denna dag har varit!

Nu ska jag ägna mig lite åt min dotter innan de e dax att inta sängläge :)

nattinatti!


Bli frisk snart min lilla älskling! LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är stark som klara detta ensam.

2008-11-04 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0