Trött på FEGISAR!

Tänk va roligt de skulle vara om folk kunde stå för sina åsikter. Jag har ingen lust att bli kritiserad av nån som inte ens kan stå för de. Då tycker jag att den personen kan hålla sina åsikter för sig själv.

Behöver inte försvara mig. för de e rent jävla SKITSNACK! Och antagligen en jävla massa avundsjuka.

Kom precis in.. har varit på willys å handlat, å sen in på gunnars hund å katt å köpte kattsand å  kattmat, så de e Jeppzzon  överlycklig :D

Nu ska jag springa iväg å hämta kidsen, sen fixa mat.

Mamma kommer ner lite senare, ska färga hennes hår...

HejHopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej försvara dig kanske du inte behöver. Om personen i fråga som ger dig kritik, har känt dig i hela 15 år. Så kan du börja sålla ut, och kansek sedan komma fram till vem det är.Kan inte vara så svårt.

2008-11-13 @ 16:38:48
Postat av: Pernilla

Om de nu är den som jag tror att de är så har vi inte kännt varann i 15 år. Och om de är du, så ljög du för mig här om dagen när jag frågade via sms om de var du som kommenterat i mi blogg.

2008-11-13 @ 16:48:53
URL: http://fuckface84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sätt spärr på komentarer. Gör du under inställningar.

så slipper du detta skit.

2008-11-13 @ 17:32:14
Postat av: Anonym

Jag säger bara HAHAHA LoL, jag har skrivit några inlägg, och det som är så jävla kul är att ni som ska "spela" Pernillas vänner, Camilla "Shadowcrest" Paula, Malin och även en del anonyma. Lägger ner så otroligt mycket tid och energi på att försöka höja Pernilla på hennes blogg och hålla med henne?

Snälla människor, gör något med handling istället för med ord. Ord betyder ingenting. Och om ni nu är SÅ bra vänner, varför försvarar ni det hela då?

Ni verkar ju ha så mycket problem själva att ni mår bra av att kunna släppa er och fokusera på någon annan?! Var nöjda med vad ni själva vet och låt andra ha en åsikt även om den är rätt eller fel, för det är precis som eran åsikt ska vara rätt eller? Och anmäla "haha" ja anmäla någon i ett land där var och en har sin åsiktsrätt? Och anmäla för vad? För att folk säger vad dom tycker och hur dom upplever saker?

Tyvär håller det inte eftersom jag till skillnad mot en hel del andra dom så kallade "riktiga vännerna" kan stå för det och jag har även sagt det till dig Pernilla.

Detta var bara ett bevis på villka vänner du har och förhoppningsvis kan du finna lite motivation att ta dig upp.

Du får ta det som du vill och tycka att jag är en skit men om du tagit åt dig bevisar det ju bara att det ligger en del i vad jag säger, men jag är bara ärlig om vad jag tycker.

Ja pernilla jag ljög för dig igår, men jag trodde att det var det rätta sättet att bli en "riktig" vän med dig.

NU ska jag sluta "tracka" eller som jag väljer att säga "vara ärlig" mot dig. Önskar dig och framförallt dina barn all lycka i framtiden.

Din kanske enda "ärliga" vän.

///Mathias///

2008-11-13 @ 19:33:58
Postat av: Anonym

Trist att du framställer dig som en schysst, bra och ärlig människa när du inte visat prov på det tidigare Mathias. Kanske du ska rätta till de misstag du gjort själv innan du kritiserar Pernilla. För det är väl trots allt en del misstag du gjort. En sak kanske kan vara att betala tillbaka en HEL del pengar du lurat av en och annan person...

2008-11-14 @ 00:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0