TILLFREDSSTÄLLD!

Kom hem för en stund sen... har gjort av med alldeles för mkt pengar... haha men gud så underbart de e .. jag mår verkligen bra när jag får spendera pengar!!
Köpte en laptop.. En jättefiiin :) Och tydligen ska den vara bra oxå, jag har ingen koll på de, så de e tur att man har vänner som har koll :P
Sen vart de ett wii oxå! ÄLSKART!!!
En väska till datan köpte jag oxå... måste ju ha nått att frakta den i :)
Sen lite småprylar från Rusta.. Alltid kul att handla skräp :P

Barnen ska sova hos mormor i natt... Jag ska ner på Katalin och dricka ett par öl med några vänner! Är egentligen trött som fan.. men de e alltid skönt att komma ut!

Nu ska jag hämta de små! Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0