Suck!

Har inte haft nån rolig dag idag...  Jo, jag pappa å barnen va ute å käka, å de va väl helt ok...

Men resterande av denna dag/kväll har bara blivit fel.

Jag lyckas fan alltid göra fel...
Varför kan vissa människor inte ta reda på fakta innan dom drar en slutsats???????

Så åter igen är jag ledsen och besviken. Du*  får mig verkligen att känna mig dålig... Jag känner mig sviken och jag antar att du känner samma sak...

Är tom i skallen... ska dricka upp kaffet och röka en cigg.. sen göra mig klar för sängen..
God natt!

OBSOBSOBSOBS...
För att du som läser ska slippa
Dra din egna slutsats
så kan jag tala om att
Du* INTE är Dennis.
Så vet ni de....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0