STRESSAD!

SItter å dricker mitt älskade java.. ska snart lämna barnen... sen kl 10 ska jag träffa en viktig person, så jag måste stressa hem efter att jag lämnat barnen.. Jag har sett fram emot denna dagen länge, och nu när den är här.. så tvekar jag nästan lite, men de e så jävla typiskt mig.. När jag börjar närma mig de jag vill ha, så ångrar jag mig.. jaja, de e bara tuta och köra!

Drömme om DIG i natt... Jag var så lycklig när jag vaknade.. men sen kom jag på att de bara var en dröm, men de va så verkligt... jag kände dina armar runt mig... Jag kände dina läppar mot mina.. värme, kärlek.. åååhh, vilken underbar dröm!!

När man inte kan få de och DEN i verkliga livet, så är de tur att de finns drömmar ;-)

Nu mina vänner, ska jag förkorta mitt lv med ett par minuter :)
Sen måste ungarna göras klara, de e pumpen som gäller idag! Kul för dom!

Have a nice Friday! Bye!



Barnen avgudar verkligen sin pappa... Vi Älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

drömma kan man.& det är väl bra de.Så fina alla 3 & du & kevin under

2008-11-14 @ 10:16:40
Postat av: Anonym

Klart barnen avgudar en person dom aldrig träffar, men som du har bilder på överallt samt pratar gott om hela tiden, och hur du tjatar på Kevin att han ska ringa när det egentligen bara är du själv som vill höra hans röst "kontroll". Allt är så uppenbart Pernilla, där har du ett bra bevis på hur en mindre bra förälder beter sig i vissa situationer. Du måste ju fan inse att ju mer du tjatar om Dennis, desto mer kommer barnen tro att det är deras fel att han inte bryr sig om dom eller är där, "barnen kommer garanterat att tro att det har något med dom att göra". Sluta lev genom dina barn och låt dom någon gång leva genom dig. Bli en förebild på riktigt.

///M///

2008-11-14 @ 11:15:26
Postat av: Pernilla

Mathias nu får du för fan ge dig. Bara för att du har suttit på ett behandlingshem, betyder de inte att du har gått å blivit nån jävla psykolog. DU VET INTE BÄST! DU är inte heller nån jävla förebild. Nu räcker de. Vill du säga mig nåt så vet du vad jag har för nummer.

2008-11-14 @ 11:36:29
URL: http://fuckface84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och du vet mitt, men det använder du ju bara när det är något du undrar över.

Men som jag även skrev till dig i messet, om du nu tar illa upp som du säger att du "inte" gör så skriver jag inget mer.

Och snälla Pernilla, det är inga påhopp.

Detta blir mitt 5e inlägg, så det är uppenbarligen inte bara jag som har en åsikt, men som jag sa så ska jag inte lägga ner någon mer tid på det.

Hoppas du får det bra och jag önskar dig och barnen all lycka.

Kom bara ihåg när det gör som ondast, det jag sagt och kanske kommer du då att erkänna för dig själv att en del av det stämmde. Först då är du på väg uppåt.

Ha det bäst.

///M///

2008-11-14 @ 12:19:07
Postat av: Dennis

haha knäcker ju Bloggar for life :P /Dennis

2008-11-14 @ 13:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0