SNÖÖÖ!!!!

Gud va jag älskar snööö! Älskar när de snöar.. jag får alltid värsta julkänslorna :)
Nu har jag lust att göra knäck och sätta upp julgardinerna.. haha! Kanske liiiite tidigt va..??!!

Jag är skit uttråkad.. Celine ligger och sover, så man kan inte hitta på nåt heller.. så jävla värdelöst.
Skulle vilja gå hem till mamma å fika.. de e så skön stämmning där hemma på kvällarna.. och Kaffe å Pepparkaka :)

jaja, vad är väl en bal på slottet...

får väl mysa lite med lilleman istället..


I FUCKING MISS U!


Kommentarer
Postat av: Anonym

säger hon jaja? trodde de va nåväl :D asså askungen

2008-11-19 @ 19:42:42
Postat av: SagasMamma

aaa men ellerhur, men skönt på alla sätt & vis, då jag hade för vana att ligga nerbäddad flera dagar när jag väl blev sjuk, innan jag fick Saga :)nu är man ju i princip "frisk" när man har 40 graders feber & allt som hör till :D hah

2008-11-19 @ 19:52:34
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0