Regn å rusk å underbara ungar!

Gud vilken dag detta är... skulle egentligen ha gått ner på stan med dig, men de känns inge kul att släpa ut barnen i detta väder.. så du kommer hit istället...  Tack för att du finns.. Utan varanndra är vi ingenting...

Vi har mycket att prata om, mycket att reda ut, men bara vi är starka och uppriktiga så kommer allt lösa sig.. jag bara vet de.. de kommer bli bra..



Jag ångrar INGENTING, Men det finns saker jag är mindre stolt över...




      
GUD VA JAG ÄLSKAR ER!!!!
                                                                                            


                       
Utan er är jag ingenting...
                                                                                                                                                                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar er all lycka ´...

2008-11-18 @ 11:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0