Pernilla.. lilla Pernilla ;-)

haha, jag som hade så stora plander för dagen... tss... Blev ju inte ett skit gjort.. men jag e inte ledsen för de eller.. nej, känner mig fan gladare än va jag gjort på länge.. LÄste på en blogg att skadeglädjen är den enda sanna glädjen.. å nog fan har hon rätt i de.... HA.HA.HA!!

Jo, kom ju på att jag gjort lite nytta... har "jul pimpat" Kevins rum.. nu e de sjukt mysigt där inne... =) han kommer bli överlycklig när han kommer hem!


Whore...!!


Slänger in lite bilder frå helgen!


Ett suddigt kort på Farfar :)


Lillskruttan som älskar att ta sönder allas cigg :P


Hon charmar verkligen alla i sin närvaro!


UNDERBARA!


Nothing can ever tear us appart!


Älsklingen fick bilar av farfar


2 trötta gullgrisar i bussen på väg hem

Tror jag ska ta och kladda lite make up i fejjan... så man ser lite representabel ut :)
Ska nog gå upp på gränby centrums VIP kväll... och man vet ju aldrig vem man springer på ;-)

jaja mina vänner... de va allt för denna gång.. ska göra lite nytta nu.. eller nåt åt de håller.. ska bara ringa dig först..


Utan dig, Inget mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0