Liv i luckan!

Ungarna röjer satan inne på rummet.. Va precis in å sa åt lilleman att de va dax att börja städa... ja då fanemej vart de livat.. kevin HATAR att städa... Men Celine är jätte duktig på att plocka undan efter sig.. Har varit in 3 gånger å sagt åt honom nu... fan vilken jävla tjat morsa man e...

Känner mig rastlös i själen.. någonting känns fel.. men jag kan inte sätta fingret på vad de e..

Kanske för att jag saknar dig..?? Men jag träffade ju dig idag.. så de borde inte vara de.. Men måste erkänna att jag saknar dina armar runt mig.. De finns ingen som kan göra de som DU!
De finns inga som VI.. De finns ingen som kan förstå vad vi har... De finns ingen som kan förstå hur vi känner.. De finns INGET eller INGEN som kan skilja oss åt...

Nej.. de e ingen tävling.. Och hade de nu varit de så hade du förlorat.. Ingen kan någonsin vinna över mig när de gäller vissa saker.. Så jävla löjligt så de e inte klokt..
De är helt okey att vara  avundsjuk... I don´t blame u...
Man kan inte glädjas åt allt.. så är de bara... Men skitsamma... Shit Happens.. De e tur att man e stark, och de e tur att man vet hur allting slutar... 
Och jag är glad att DU vet sanningen.. Tack för att DU stöttar mig genom detta.. Du är GULD! Och Tillsammans är vi starkare än någon annan!


Tack för att Du Älskar mig!



Nu mina kära vänner ska jag ge mina underbara barn en kvällsmacka och få dom att lugna ner sig lite, för just nu e de en jävla fart här hemma.. Och mamma vill ha lite lugn och ro nu :)

I morgon ska vi ses.. bara du jag och våra små! Jag Längtar!

Hej då påer!


Haha vi e lika jävla störda båda 2.. Och tur är väl de.. ;-)

Kommentarer
Postat av: sagasmamma

aaah tjaa :)) jomenvisst, det anser jag med, vilken liten tjej vill inte ha hål i öronen när dom blir stora?! och jag tror som du skrev om Celine, att ju yngre dom är desto mindre känner dom. Så jag tänker göra det oavsett vissa negativa kommentarer jag fick efter mitt inlägg! vill mer än gärna ha råd på billiga bra ställen tack :) kram på er

2008-11-28 @ 17:30:13
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0