Jag måste verkligen vara en intressant person..

Sköna kommentarer man har fått.. skulle egentligen skriva nåt annat, men jag e alldeles för trött nu så jag gör de i morrn ist!

Kevin vart jättteglad över sina nya sängkläder.. hehe lilla sötisen!

Har haft en lugnt dag idag... Vi var å handla lite efter vi hämtat barnen, sen hem å fixa mat, ungarna ville ha panpizza så de fick dom :) Vi vuxna åt kycklingwok med kokosmjölk och grejjer, mums!

Nu sover barnen.. och de finns risk för att deras mamma gör de oxå snart, för hon e trött :)

Hörs & Störs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAha, ja villken tur att du har riktiga vänner Pernilla som verkligen känner dig "lol" det enda dom bidrar med är ju att du fortsätter leva i din fantasivärld ännu längre som du gjort nu under ca 6 års tid. Eller du kanske ska skaffa ännu ett kärleksbarn???

Och vänta nu lte, tänker du Pernilla "eller ni som försvarar henne i situationen och tycker att det är fullt normalt" att det är helt ok att du bor i en tvåa med 2st barn samt en inneboende som inte ens kan ta ansvar för sig själv? Du är ju nu mamma åt 3st, känns bra att ta hand om alla andra och glömma bort sig själv?

Hur tror du att dina barn upplever situationen med en inneboende och en Pappa som kommer och går när han känner för det samt vill "ligga" lite?

Det enda du är just nu är en STOR egoist, för du tänker bara på dig själv och skiter i hur dina barn mår, du kanske bryr dig i dom praktiska sakerna kring dom men knappast känslomässigt, det som kommer att prägla dom för resten av sina liv.

Och det som gör allt så sorgligt är att du vägrar se det, du tar dom små halmstråna som dina så kallade vänner ger, "du är en bra mamma, kämpa på osv"

Dom är själva så inne i sitt eget så dom säger ju bara det som dom tror att du ska må bra av.

En riktig vän är den som kritiserar "inte den som stryker en medhårs"

Jag kan hålla på i en evighet, men jag hoppas du/ni förstår poängen.

2008-11-13 @ 12:53:01
Postat av: Anonym

Inneboende & pappan? citerar"pappa som kommer o går, samt vill "ligga" lite"

2008-11-13 @ 14:53:41
Postat av: Pernilla

Jag börjar bli jävligt irreterad på dom här jävla påhoppen nu. De e uppenbart att du inte känner mig å mina barn. Jag är inte intresserad av vad du tycker. Dina åsiker är värda lika mycket som de min katt lämnar i lådan.



Stackars dig som inte ens kan stå för vem du är.

2008-11-13 @ 15:13:16
URL: http://fuckface84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0