Ibland blir jag fan galen!

Kom precis in, efter att ha lämnat lilleman.. å min kära lilla dagmamma kläcker ur sig att de e Kevin som har smittat massa barn med magsjuka... VAAAA???? Hur i helvete kan hon veta att de e MIN UNGE som har smittat nån annan jävla unge???? Jag älskar min dagmamma... MEN ibland e hon fan störd!Tänkt om jag skulle börja anklaga nån annan jävla unge för att ha smittat Kevin??



Jag tror att jag e lite utav de "svarta fåret" bland alla föräldrar.. För jag var ju trots allt bara 18 år när jag fick mitt första barn, så hur fan ska jag veta hur man tar hand om dom... så känns de ungefär.. Men jag vet att jag e en så mycket bättre mamma än alla dom andra jävla 40 åriga kärringarna..

Fan va less jag blir ibland asså... jaja nog om de! Nu ska jag plocka lite!
hejpåer!

Kommentarer
Postat av: L.A.I

avskyr att "bra mamma" ska va en åldersfråga. Vem är bättre , om man nu är 40 eller 17 ??

2008-11-10 @ 10:08:16
Postat av: paula

suck

men har hon inga regler att är ett barn magsjukt så är syskonen förbjudna?

vi hade den regeln,plus att de fick INTE komma förräns 48timmar efter tillfrisknande...för barnen smittar upp till 48timmar.

Och närman läser i din blogg så har ju du tyvärr skickat iväg ungarna för tidigt...förstå mig rätt nu,men risken att det är lilleman som smittat de andra är ju stor,klantigt sagt av henne.Hon skulle ju nekat honom å komma dit i första hand om han haft magsjukan....

2008-11-10 @ 13:32:23
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Bara de att de var inte ens kevin som var sjuk först... De va Celine... Kevin spydde en gång. Sen fick han feber. Dagen efter var han bra igen.. och han är omöjlig att hålla hemma då.. Trodde först att de var något han ätit.. å att celine reagerade på sprutan hon fått dagen innan.. men,men... mycket möjligt att jag lämnade dom för tidigt.. men hon hade ändå ingen rätt att anklaga Kevin..

2008-11-10 @ 13:37:39
URL: http://fuckface84.blogg.se/
Postat av: paula

nej man ska aldrig anklaga ngt barn

hon får ju vara tydligare i sina regler,inte skylla ifrån sig om andra föräldrar börjar klaga typ...så hon gjorde fel...menar hon gjorde ett val..hennes ansvar eller hur?

2008-11-10 @ 14:59:40
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja, hon visste all fakta.. Man kan ju inte komma i efterhand å klaga då. Då skulle hon ha bett mig ta med honom hem igen.

Dagmammor är lite speciella ;)

2008-11-10 @ 15:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0