Hemmamys med familjen!

IGår var  jag runt med Jenni m. familj i en jävla massa affärer å handla lite julklappar å julpynt.. skönt att få de gjort :)
Sen kom kvällen. barnen var hos mormor.
Camilla å Jonas kom hit, vi damer färgade håret på varann sen gick vi till årsta, kan väl inte direkt påstå att de va "fest" men vi umgicks å had de SKIT kul.. HAHAHA! Jag och min kära side kick spårar attid mot slutet.. haha vi har så sjukt kul tillsammans!  De blir alltid ett "festens ord".. Denna gång vart de otippat nog SKIT... Haha! De va skit i varenda jävla mening.. hur vi kom in på de ska vi nog lämna osagt.. hahaha! Men sjukt jävla SKIT kul var de iaf.. har inte skrattat så mycket på hur länge som helst! Tack hjärtat för att du lättade upp min jobbiga kväll! Älskar dig!

Sen idag träffade jag upp D, vi gick å handla lite, sen hämtade vi barnen. Hem och grejja lite. fixa juldukar och ljus överallt.. nu är de verkligen mys stämning här hemma vill jag lova :)
Vi är alla samlade tillsammans.. så underbart.. även om de inte e under dom omständigheterna man hade önskad.. tyvärr..
Kan inte koppla av.. Varför kommer problemen alltid i klunga?
Och hur fan kan de komma sig att man alltid gör nåt jävla fel??

Om jag sårat dig, gjort dig ledsen, gjort något fel, så Förlåt... De har aldrig varit min mening.. Tror jag ser saken från ett annat håll.. Men förlåt... Från hjärtat! Vill verkligen inte att du ska må dåligt.. =(


SKIT ÅNGEST!


jaja.. De löser sig väl.. vet inte vad jag ska göra mer...
Ska sjunka ner i soffan med barnen en stund å äta lite godis.. =)

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0