En UNDERBAR morgon!

Min stackars lilla snutta har varit så dålig i natt... men hon spydde inget mer som tur va.. men hon va helt groggy.. Men vi somnade allihopa till slut iaf... Har sovit heeeelt underbart i natt! Tänk va en eller flera kramar av en god VÄN kan göra.. Tack! Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig! DU ÄR UNDERBAR!

Denna tisdag morgon har oxå varit helt underbar! Alla vaknade samtidigt, alla på gott humör.. Jätte mysigt att äta frukost tillsamans allihopa! Har verkligen haft en toppen morgon! Tack, TACK för att du finns i mitt och barnens liv! Tack för att du ställer upp på oss.. de betyder verkligen guld!

Jag vet att denna dag kommer bli toppen!



Förlåt D...Tycker de är jättejobbigt när du mår dåligt.. men jag vet inte om jag kan hjälpa dig.. Förlåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0