Bad Blogger!

har blivt dålig på att skriver ser ja.. hehe.. men allt har varit lite upp å ner senaste tiden så har inte riktigt haft tid att spendera vid datan.. men snart blir de andra bullar..
ska snart knalla ut i den underbara snön å hämta mina små.. saknar dom som FAN!! Pierre har Jack idag oxå.. så de blir full fart.. har ingen aining om vad man ska laga för mat idag.. Risken e ganska stor för att de blir pizza eller liknande..
Mami orkar inte laga mat idag för hon känner sog inte riktigt 100... Men förhoppningsvis så kommer barnens kära far hit å hjälper till.. TACK... va fan skulle jag göra utan dig?!?

Vill Passa på å tacka min ÄLSKADE MAMMA oxå... Tusen Tack för hjälpen mamma!
Hon fyller dessutom år i morgon, så jag måste ta mig till en affär å köpa en superfin present till henne... för de e hon värd!

Nu måste jag ta å klä på mig, å sen ut i snön å hämta älsklingarna.. saknar dom så mycket att jag skulle kunna gråta.. haha fan va läjlig man e egentligen... Jag tackar alla högre makter för att jag har mina barn!! <3

Kanske skriver igen lite senare.. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0