Är jag bitter??

Nää... Jag e fan så långt ifrån bitter man kan komma!
Bitter är inte samma sak som "inte tycka om".. Verkar inte som om alla har förstått de.. haha!

Jag är fanimej lyckligare nu än vad jag varit på länge!
´

Glömde berätta att vi käka lunch på rixos idag.,,, Min gammla chef är ju chef där-- ååh va han vart glad av att se mig.. haha! Träffade massa gamla gäster oxå! Alla ville att jag skulle börja jobba igen.. dom e ju så söta!!
Så jag antar att jag får ett samtal i morgon som lyder ungefär Kom å jobba SNÄLLA! :) hihi!

Snart kommer storebror.. vi ska åka ut å titta till pappa... Han har ju varit med om en bilolycka och har jätteont i ryggen.. men den envisa jävla gubben vägrar ju åka till läkarn.. Så vi ska käpa med oss lite pizza och ta med lite starka värktabletter å ge han.. Lilla älskade pappa!!

Jaja, nu ska jag fortsätta spela bowling!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, tycker att du är det.

2008-11-11 @ 20:09:15
Postat av: paula

nej bitter är inte samma sak

men men

alla har vi olika uppfattningar om ord

men du vad kul å shoppa

vunnit på triss eller?

hahaha

vad köpte du för spel till wii??

kramen

2008-11-11 @ 20:51:42
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag kan bara hålla med om att du är bitter och destruktiv och har ett trist språkbruk.

Jag vidhåller att du ska göra dig av med folket runtomkring dig som bara tar energi. Satsa på dig själv och dina barn och ta ansvar som en vuxen person.Tror inte din barn önskar sig en bitter och destruktiv mamma. De behöver en vuxen och välmående mamma!

2008-11-11 @ 22:42:33
Postat av: Anonym

Haha, det så nästan ut som om det var jag själv som skrivit föregående inlägg :-)

Pernilla du är välldigt bitter, och extremt destruktiv, men det har jag också sagt till dig face to face, hoppas det gick bra att shoppa dig lycklig och att dina barn mår bättre av det, men både du och jag vet att det bara är för stunden, sen kommer vardagen ifatt. Snälla gör något åt ditt liv, så att dina barn någongång får en trygghet.

Jag vet inte varför jag skriver egentligen, för du skiter ändå i det.

TA TAG I DITT LIV NU!

2008-11-11 @ 23:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0