Akuten!

God Morgon!
Gud viken jävla dag jag hade igår... Var ner ens väng på stan med mamma å kika lite. Sen vid 11 tiden ringde pappa, och sa att han va på väg in.. Jag hade tvingat honom igår att åka till akuten eftersom han har så ont i ryggen efter han åkt i diket med bilen.

Så jag sa hejsvejs till mamma å åkte upp till akuten.
Där satt pappa.. och jag... och en jävla massa andra skadade människor... De tog en jävla stund innan man ens fick träffa en läkare, och sen fick man vänta skitlänge på röntgen, sen vänta hur länge som helst på läkaren igen..
Strax efter kl 19 så lämnade vi ackis... gissa om jag var slut då.. haha! jag fattar int hur man kan bli så trött av att bara sitta en hel dag.. jaja... hur som helst så kom  läkaren fram till att pappa har en Spricka i ryggraden... herregud... stackars pappa.. förstår att han har ont.. Dom gör inget åt de, förutom skriver ut värktabletter och sen är de sjukskrivning som gäller i typ 3 månader.. inte riktigt klokt...

Idag så är barnen lediga, de e planeringsdag. Så man lär hitta på nåt.. just nu sitter dom och myser med morfar, jag tvingade honom att sova här i natt :)
Om de inte är allt för kallt så ska vi nog gå ner på stan en sväng.. eller kaske gränby centrum.. får se hur de blir..

Nu ska jag röka.. heeej dåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0