trodde jag skulle dö..

i natt.. fy fan vilken jävla natt.. har sovit mellan typ 4-6.. de va helt omöjligt att sova.. 39.3 graders  feber.. jag bara låg och skaka.. hade skit sjuka tankar,, yrade som fan...
shit asså.. trodde att jag skulle .. hade värsta trycket över bröstkorgen... kunde knappt andas..
Dennis kom väl hem vid 2 eller nåt.. å de va tur de.. för jag va fan skraj asså..

Idag e jag sjukt jävla trasig.. kommer inte palla göra någonting.. fast jag måste.... åååh. fan va jag hatar mitt liv ibland.. eller min kropp.. eller kanske de e själen de e fel på?? jag vettefan.. idag e jag iaf dålig å seg som fan..

Jag mördar dennis om han får för sig att dra iväg någonstans.. seriöst.. jag kan sitta ett par år. de gör mig inget.. bara karl jäveln e hemma idag å tar hand om ungarna,, för ja pallar verkligen inte...




shit va man ser ut.. typ döende eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0