trodde inte att gårdagen gick att toppa...

ja i förkylning asså.. men jag e fan dåligare idag.. fyy faaan!!

Har sovit skit dåligt i natt.. å till råga på allt somn kom han inte ens hem...
Suck..Jag e hungrig i magen, men inte i munnen.. finns inget hemma som tilltalar mig att inta..

Celine har jag lagt för en tidig lur.. Kevin leker på rummet.. tack o lov.. måste nog lägga mig själv snart, innan jag typ döööör...
Måste gå å handla oxå.. å de MÅSTE jag verklgen.. men gud vilket mission...
Fan dennis kom hem NUUUUU!!!! Din jävla fitta.. (förlåt gubben, men e sjuk å jävlat utmattad..)

Måste fan ha feber.. yrar som fan känner jag.. gud ja har fan inte lust att vara dålig nu.. fan fan FAN!

å så e de bara skit på tv.. ååh va frustrerad jag e..  å dessutom känner jag mig fruktansvärt ensam :(
blä.. hatar att vara själv när jag e sjuk.. kom och  ta hand om mig..!!!
Vet inte ens vad jag ska skriva... blir inget vettigt.. så tror jag avslutar här å kastar in den förbannad handduken..

Frid för fan!                                                                /snorpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0