soffpotatis, thats me =)

Jahaja då har man klarat sig igenom midsommarfton oxå..
inga större problem. va hemma å tog de lugnt.. käka färskpotatis och sill å sånt, sen självklart jordgubbar med grädde :p

Idag har vi bara slöat hela dagen.. gjorde skit god baguetter till lunch.. mums=)

Borde väl egentligen vara en duktig mamma å gå ut å leka med mina ungar.. men va fan de e ju storm ute :/
Kevin kom in för en liten stund sen, han har varit ute och åkt sparkcykel..

nä tro12r faktiskt  att v blir inne idag. Känner inte för att göra nåt.
fast jag e ändå sjukt uttråkad..,fast jag får välö skylla  mig själv.. fåitta på åt inomhus med ungarna.. men kevin sitter å spelar nåt nytt spel på ps2ansom dennis köpte idag, så han vill ju k
knappast leka med mig.
man ka ske skulle ta å  baka nåt.. men vi har säkert inte allt hemma.. orka handa.. nee...

Funderar på om man skulle  knalla ner till polisstationen någon dag i veckan å fixa pass till ungarna.. skle v skönt å dra iväg någonstans..slippe de här jävla landet..
ska ta å kolla upp de faktiskt.. men nu åpste jag hjälpa kevin  med spelet innan han grinar ihjäl sig.. haha celine bara garvar när han grinar.. hahahaha vilka underbara barn man har.. dom bästa! jmen ibland har ja fan lust att vrida nacken av dom..

tjing tjong karamellstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0