Patetisk jag är..

Fan asså.. klockan e typ mitt på dagen.. jag har kedjerökt sen klockan 9.. druckit litervis med kaffe..
är sjukt rastlös.. VA FAN! kan jag inte bara nöjd och glad över att jag kan gå hemma hela jävla sommaren och dessutom få betalt för de?! NÄÄÄ...  för jag ska klaga konstant över att jag inte har nåt att göra..

Men va fan de e inte så jävla lätt.. gå från att träffa cirkularus 150 personer varje dag till NOLL...NOLL...NOLL NOLL NOLL!!!! / (jaja föutom glinen och D men dom räknas inte.. för dom måste jag lixom träffa, varesig ja vill eller ej..)

KÄnner mig helt jävla cp handikappad.. VA fan Pernilla, lär dig njuta och slappna av, men de gåååår bara inte..

jaja ny taktik.. försöker tjata sönder öronen på min lata morsa- SNÄÄÄÄLLA mamma.. hämta barnen snälla snälla snälla... jag bara måste ut härifrån.. annan jag tar sönder nåt värdefullt...

Mååååste ut, ner på stan, dricka mig salongsberusad på söta jävla drinkar.. fan va patetisk ja e.. ehh.. hahahaha!!
nä, dax att fylla på kaffe koppen, tända en ny cigg.. å kladda på lite smink i de fula trynet..

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0