mys

Jag e ju så jävla störd..
Skulle ju vara duktig å bara äta nyttiga saker.. jo tjena.. börja dagen med en jävla massa kaffe.. (guuud så gott)
Sen har jag ju galen jävla tandvärk i den jävla visdomstaden som växer om jag råkar tugga på den sidan, för då lixom "retar" jag upp den.. suck..

Så jag vågade fan inte äta.. fan va bra, ingen mat, inga kalorier.. haha..

men sen vid 5 typ, vart ja så jääävla hungig.. å inte va jag sugen på nåt nyttit heller nää... Så de vart köttbullar, potatis, gräddsås, lingonsylt å smörgåsgurka.. shiiit va gott... vart så mätt.. Ungarna va ju inte så jäkla kul å severa mat.. då båda ENDAST skulle äta köttbullarna.. jaja bättre än inget alls =)

Dennis e ner på stan å dricker bärs å kollar på fotbollen med några polare.. fun for him! Satan ta han om han väcker mig när han kmr hem.. OM han nu kommer hem.. kan inte förstår att jag pallar egentligen..

Så jag å kevin har lite mys ikväll, Celine har redan somnat, lill sess!
Han vill så gärna att jag sover med honom i natt.. får se hur de blir med den saken..

Nä nu måste ja hjälpa kevin städa rummet lite..
ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0