lugn dag

har inte hänt speciellt mkt här idag.. har fikat å snackat skit med 2 goda vänner.. alltid trevligt.. alltid fööör mkt kaffe.. tror fan att jag måste dra ner lite på mitt kaffe drickande.. de kan fan inte vara hälsosamt..
men de e ju s¨gott.. kaffe å cigg.. de e livet de :P å en stor stark då å då å en flarra rödtjut e ju inte heller  helt fel.. haha =)

Men iaf.. jag  har upptäckt på senaste tiden att jag har "smygit" upp i vikt.. var fan nere på  49 panner ett tag.. kanske lite väl lågt, men jag trivs bäst så.. vad jag väger nu vill ja inte ens veta.. men tänkte att jag skulle ta å börja tänka på vad jag stoppar mig..
Så från och med i morgon ska jag skriva ner allt jag äter.. kan ju faktiskt bli lite intressant i slutet på veckan..

Lilla skruttan sover å lillskrutten sitter i soffan med mig å spelar DS.. ska försöka få honom  i säng snart.. han  blir så trött å grinig i morrn annars..

för övrigt mår jag nog bra tror ja.. är lite uttråkad bara.. men de e sånt man får räkna med...
så de lutar nog åt att jag ska ta å bestämma mig för att må bra :) hehe
men nu ska jag iaf skicka iväg D till kiosken å köpa en daim strut.. ska unna mig de idag.. men i morrn ska de baara bli nyttiga saker =)

Puss & Gonatt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0