Lördagmorgon

Kan någon förklara för mina barn att man ska sova länge på lördagar..??
Fan va jag hatar att vakna trött.. va fan e de frågan om..?? låt mig sooova...

Har ingen aning om vad vi ska hitta på idag.. de e fint väder, och då måste man lixom göra nåt..  för de e ju de man gör, när de e fint väder.. man e ute och umggås med familj/vänner.. men om man inte har någon lust då?? De spelar ingen roll, för de e så man gör.. man umgås.. men jag vill helst ligga i solen och dricka rödtjut tills jag somnar.. och vaknar helst sönderbränd.. men de kan jag inte göra.. för jag måste sitta i skuggan, dricka vatten.. och se till att barnen har de bra och att dom är täckta i så mycket solkräm som de bara går.. booooring.. Men så e de.. å jag e misnöjd.. så e de oxå..
SÅ DE SÅ!

Fan va hemsk jag e.. jag älskar dom verkligen.. men jag älskar mig själv oxå... mycket..
nä nu måste jag gå och vara duktig mamma.. ting!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0