Lördagkväll

Har som vanligt ine åstakommit ett skit idag.. va upp en sväng på tivolit.. sugit som fan.. kevin tycker att alla karuseller är otäcka.. så han åker bara bilarna som går runt runt på ett spår.. jippi..

Har haft sjuk ångest hela dagen.. why?? Fan fan e mitt problem asså.. kan ja inte bara försöka slappna av å bara njuta.. nä.. e missnöjd md mitt liv nu.
trött som fan e ja oxå.. why?  ikväll igen lixom.. kul.. men vill ändå inte göra nåt.. å äben om ja ville de så skulle ja inte kunna de..

Var förbi J en sväng tidigare, snacka lite skit å njöt en stund på ballen..  skönt som fan..

Men nu måste ja försöka få de små i säng.. less på gnäll.. D spelar.. så lägger mig väl inne hos kevin å glor på tv en stund.. hoppas ja inte somnar..

fan va glad ja e att camilla kommer på måndag.. skönt att umgås med nån man verkligen trivs med..  eller asså.. vet inte hur ja ska förklara.. kan inte sätta ord på de.. men när ja e med camilla så kan inget gå fel.. de spelar lixom ingen roll vad vi gör.. vi kan sitta i varsit hörn på soffan å bara glo på tv.. men de känns ändå så bra.. jag beöver lixom inget annat.. kan fan inte sätta ord mina känslor riktigt.. men allt känns lixom bra när ja e med henne.. mitt hjärta!

fan  nu måste ja leta efter nappflask helvete,..
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0