Ledsen..

Vaknade själv i sängen i morse =( Du hade inte kommit hem.. why?! varför gör du såhär mot mig??


Fan jag blir lika ledsen varje gång.. de gör så jävla ont att älska.. :(
hata hata hata kärlek.. HATA! jävla fitt kärlek..

Är de mitt fel att de blir såhär? Älskar han mig inte tillräckligt mkt för att kuna ge mig ett litet jävla skit uns av respekt?
Förtjänar jag ingen respekt? kanske inte..

De dör en liten bit varje gång.. jag vill att vi ska dra.. var som helst,, och helst igår..

Jag är ledsen.. men snart orkar jag inge mer..

Fan vilken fitt värld man lever i..

skit

men idag får max servera en sen lunch till mig å ungarna..
nu borde jag ta en dusch.. ska överväga saken.. men nu vill kevin spela, så jag får lämna plats åt prinsen, som tror han äger hela världen.. haha så skön unge man har lyckats få =)

Hej hopp gummi snopp :P yhahahahahahahahaha  fan va tråkig jag e...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0