KEVIN 5ÅR!!! =)

Stora fina killen fyller 5 idag! Grattis älskling!
De vart tårta och presenter på sängen i morse! han vart så glad!! mamma va sååå trött...

Men nu e ungarna hos dagmamman... så va fan ska ja hitta på.. de e strålande väder ute.. men har ingen lust att gå ut.. e trött som fan, men om jag lägger mig nu, kommer jag vara cp seg hela dagen sen.. de får väl bli en dag framför tv´n med massa såpor.. :P

men nu ska ja göra mig en kopp kaffe..fick dricka utan mjölk i morse.. smaka skit..
nä, nu blir de mörkläggning i lägenheten, en kopp kaffe och en tårtbit..

fan de går små ungar och dricker champagne här utanför på gatan (??)  (jävla student skit) shit va jag känner mig gammal.. helt obefogat, för de e ja fan inte.. men just nu, idag.. tänker jag känna mig gammal.. om jag pallar så ska jag fan gå å köpa en flaska bubbel och bara tycka synd om mig själv..

tjing tjong karamellstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0