K Torsk...!

Jaha.. jag e fan inte normal..
Somnade typ vid 2 tiden igår.. å vakna 6 (???) i morse.. WHY????
de e ju fan inte normalt..  Fast de va iofs tur att ja vakna så tidigt, eftersom Dennis somnade ifrån tvätten inatt.. haha! Så de va bara gå ut i tvättstugan å göra klart.. tur som var så hade ingen bokat första tiden idag.. så ja kan tvätta fram till 10.30.. å tur de.. för vi har sjukt mkt tvätt.. som vanligt..

Var dålig som fan igår med.. suck när ska d här sktien gå över..
Men iallafall så min älskade pappa här å hälsa på igår.. käka middag med oss.. så mysigt, synd bara att vi gör de så sällan.. ungarna va så glada när han var här...!
Vi pumpade upp å fyllde ungarnas pool oxå.. hehe då var de glädje på hög nivå.. dom älskar verkligen vatten mina ungar!!
De första kevin sa när han vakna i morse va - MAMMA JAG VILL BADA NU...!! haha de e fan mulet å svinkallt ute, så han får allt ta å vänta..

Jag börjar piggna till nu när jag e inne på min andra kopp av mitt älskade kaffe.. Jag e en riktig K Torsk =)
Ja, alltså koffein.. haha :P

Nu ska jag ta å plocka undan efter ungarnas frulle..  Hörs å störs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0