jaha =(

Då va man här igen då.. tråkigt att de skulle sluta så här.. men jag orka fan inte längre.. förlåt.. men de e bäst för oss båda.. kommer altid älska dig..
Ta hand om dig...

De går snart över.. hoppas jag.. ser ju inte direkt ifram emot morgondagen.. suck..

Har inte lycktats få i mig en enda matbit idag heller.. bättre lycka i morgon Pernilla..

Nu e de jag och Barnen.. Älskar er så mycket! Tack för att ni gör mig till en bättre människa!

Snart kmr frida tillbaka med sprit.. härligt.. Hoppas jag har jävligt ont i skallen när jag vaknar i morgon.. hellre ont i huvudet än i själen..

de va allt för denna gång.. Snart försvinner jag in  dimmans värd.. tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0