Happy fukking midsommar



Celine käkar frulle, kevin tittar på tv , dennis sover och jag häller i mig kaffe hopp om att bli piggare.. ?
Vi har inte en endaste plan för idag.. både skönt å trist.. saker är lixom inte som dom var förr..
Då firade jag alltid enligt alla traditioner, och jag är ju egentligen en riktigt traditionsmänniska...
men ja antar att man förändras..? ofrivillig förändring?? eller är de bara att jag inte pallar fixå å dona med saker??

jag vettefan.. ska väl väcka herrn snart så får vi väl bestämma nåt.. eller nåt :) fan va jobbigt d e när man vill så mkt, men pallar så lite..hahaha :P :P

Känns som att hela denna sommar kommer glida förbi helt obemärkt.. tråkigt men sant.. antar att de bara e jag som kan göra nåt åt saken.. men vi får väl se.. ungarna e lediga nästa vecka.. så då får vi väl försöka hitta på nåt.. de hänger väl lite på väder å vind =)
nä nu e de dax för ett bloss..

happy midsommar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0