gäsp

den här dagen börja helt jävla cp.. sen kom brorsan.. då vart de lite bättre.. vi va ut å käka, sen gick vi hem å käka glass med jordgubbar :) Kul å träffa kära storebror =)
Nu e jag så jävla trött så jag mår illa..
måste sova... men ja vet att så fort jag lägger mig så kommer jag bli rå pigg,undra om illamåendet kommer gå över??

Kanske skulle lägga mig å spela lite halo sen.. men bara kanske..

Camilla kmr i morron oxå.. så jävla skit skönt! de gör att de känns lite lättare att de e måndag... har faktiskt ingen söndagsångest idag.. kanske för att ja inte ska jobba.. hehe..

nä gud nu måste ja borsta tänderna å kolla om illamåendet försvinner.. de blåser storm ute.. mindre skoj.. jaja
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0