Den första måndagen av många!

Idag har jag inte förgyllt min dag med ett skit, förutom den flottiga Pizzan ja käka till lunch (får dra in på nåt annat i morgon :)

Har varit kanon väder idag igen.. jag bara går och väntar på att de ska bli kallt igen.. för de här måste ju bara vara för bra för att vara sant... =)
Har börjat läsa "svensk Maffia" idag.. ska bli intressant. kanske..

Men nu börjar kvällen närma sig.. har varit dålig mamma idag å inte lagat någon mat.. Alldels för vamt.. Celine har käkat gröt, frågade om Kevin ville ha min halvätna pizza, men icke.. han ville bara ha en kall korv (??).
Så de var ju enkelt löst..

jävlar va mnina fönster e skitiga ser ja nu när solen lyser.. aja, får sätta nån på att tvätta dom :)
nä måste nog slita mig nu.. ena ungen sitter på rummet å spelar, btw, vem fan har bestämt att de ska spelas värdelös jävla rockmusik på bilspelen??? den människan skulle jag vilja prata med..
å andra snorungen står som ett psykfall å dunkar en leksaksspade i de billiga ikea bordet så de blir fullt av märken.. suck..
kanske uppdaterar när de små har stängt sina blå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0