de går aldrig över...

Är fortfarande skit dålig.. den här förkylningen suger verkligen musten ur mig..  och nåt konstigt e de.. kunde inte ens få i mig kaffe i morse.. å då e jag verkligen sjuk..

Kom på att de enda jag åt igår var  typ 2 skorpor.. och de kan ju inte vara så jävla hälsosamt..  men jag glömmer bort att äta om jag inte e hungrig.. Men ibland måste man tvinga i sig.. Så sitter här med en varma koppen å försöker få i mig,  lättare sagt än gjort.. har inge smak sinne kvar.. så allt smakar typ aska.. känner mig så bedrövlig.. Vill ju känna mig pigg.. glad.. å på bra humör.. just nu e jag bara en grinig jävla monster morsa.. å tycker inte om mig själv när jag e de.. Då blir jag en hemsk å elak människa.. dum som bara fan.. å dessutom grinar jag nästan hela tiden.. de e skit jobbigt.. för alla inblandade. säkert.. å jobbigast för mig.. hatar mig själv idag, vill bara må bra.. vill njuta.. älska å bli älskad.. ska de vara för mycket begärt?

Ursh.. känner att jag yrar.. men jag e besviken. vaknade själv i morse igen..

så ja.. de e tydligen för mycket begärt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0