Chipsen gjorde susen

Ja e fan piggare nu.. visserligen fortarande förkyld.. men piggare =) Så underbart! Har molande huvudvärk, men de e nog bara för att jag inte druckit nåt kaffe idag, så ska sätta på en kanna snart :D

Såg nyss när jag va ute å rökte att Kevin kastat massa skit i poolen.. jävla skit unge.. fan va sne jag blir.. han vet att han inte får göra de... GAAH!

Ska vara hundvakt åt mammas Turbo :) han e heeeelt underbar!! Där var de verkligen kärlek vid första ögonkastet, ska hämta han så fort dennis behagar att komma hem.. (as btw...)

Ungarna har jag precis lagt.. så nu vettefan vad jag ska hitta på.. inget vettigt på tv heller, som vanligt.. så de blir väl att man sitter å klickar runt som vanligt.. kul liv man har.. hehe!

Funderade på om man skulle ta å äta nåt.. men tror jag nöjer mig med chips idag. Tar mat i morgon ist :)


Skit unge....

nu ska jag göra mig en kopp kaffe :)
Tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0