Ännu en halv dag på stan =)

Hade ett bank ärende på stan.. men gjorde typ allt förutom de..

Min Prins tog iaf hål i öronen :D
Han började med ett, å ha tyckte faktiskt att de gjorde liiite ont, så han ville inte ha ett till.. aja inte mkt att göra, kan ju inte direkt tvinga honom.. så vi drog till jalla å käka kebab (bra där pernilla..suck..)

Sen efter maten så..-"mamma.. jag vill nog ha i andra örat oxå.." hihi min underbara kille!
Så vi gick tillbaka och gjorde de andra hålet med.. sjkt duktig var han min älskling! Och de skulle ju självklart belönas!
Lösgodis fram JAMJAM.. mums =) å de vart ingen lite påse heller.. herregud.. Sen fick han ett nytt spel till ps2an.. haha de e omöjligt för mig att säga nej till dom ögonen =)

Nu e vi iaf hemma igen... celine sover, så ja å kevin goffar godis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0