Fint Väder

Ja, idag e de verkligen fint väder.. Känner mig ganska bra till mods.. lite rastlös bara.. vill göra nåt, men jag orkar inte =(
Har ingen jävla energi.. Men har däremot så mkt koffein i kroppen, så e typ skakis som ett jävla tallbarr...

Har legat å vilat ett par timmar på förmiddan... men  fortfarande trött.. så funderar på om jag ska lägga mig n stund till, innan odjuren ska hämtas.. har molande huvudvärk.. irreterande..

I morgon kommer Camilla å Johnie.. JÄÄÄÄ!!! Fan va de ska bli underbart! som jag har längtat!

men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer.. har inte så mkt att skriva heller.. bara negativa saker.. å jag vill verkligen inte vara negativ.. så... pirrepirr i maggropen, nu stänger jag dagboken :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0